menu
search
wishlist
winkelwagen
winkelwagen keyboard_arrow_down
0
check_circle_outline Verzending €4,95
check_circle_outline Snelle levering NL, BE, DE
check_circle_outline 14 dagen zichttermijn
check_circle_outline Veilig betalen met iDeal

Garantie en klachtenprocedure bij webwinkels van Webcompanies

Indien je een klacht hebt over het ontvangen artikel mag je dit doorgeven via info@skelteronline.nl
Vermeld hierbij het ordernummer, om welk product het gaat en wat jouw klacht is.

Gaat het om een beschadigd product? Dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van het product met de beschadiging. Op deze manier kunnen we de schade op afstand beoordelen. En kunnen we jou een passende oplossing bieden.

Heb je de skelter in onze showroom gekocht? Dan kun je voor defecten of garanties terug gaan naar de showroom.

Garantie
Op al onze skelters zit een garantie van 6 maanden op het frame. Op losse onderdelen zoals het stoeltje, de wielen en het stuur zit géén garantie.

Jouw factuur dient als garantiebewijs. Deze dient bewaard te worden tot de garantieperiode verstreken is.

Let op: Als het artikel bij ontvangst al defect of beschadigd is dien je dit binnen 8 dagen te melden.

Gegronde klacht

Een artikel wordt alleen vervangen of vergoed als het om een gegronde klacht binnen het garantietermijn gaat. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage
  • beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
menu icon
Menu
menu icon
Zoeken
menu icon
Wishlist
menu icon
Account
menu icon
Cart
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten. Hierdoor kunnen wij u de nodige functionaliteiten bieden en tevens uw gebruikservaring verbeteren. Als u onze website bezoekt, gaat u akkoord met de cookieverklaring.