skelter
Klachten, garanties en defecten:

Indien je een klacht hebt over het ontvangen artikel mag je dit doorgeven via info@skelteronline.nl
Vermeld hierbij het ordernummer, om welk product het gaat en wat jouw klacht is.

Gaat het om een beschadigd product? Dan ontvangen wij graag een duidelijke foto van het product met de beschadiging. Op deze manier kunnen we de schade op afstand beoordelen. En kunnen we jou een passende oplossing bieden.

Heb je de skelter in onze showroom gekocht? Dan kun je voor defecten of garanties terug gaan naar de showroom.

Garantie

Op al onze skelters zit een garantie van 6 maanden op het frame. Op losse onderdelen zoals het stoeltje, de wielen en het stuur zit géén garantie.

Jouw factuur dient als garantiebewijs. Deze dient bewaard te worden tot de garantieperiode verstreken is.

Let op: Als het artikel bij ontvangst al defect of beschadigd is dien je dit binnen 8 dagen te melden.

Gegronde klacht


Een artikel wordt alleen vervangen of vergoed als het om een gegronde klacht binnen het garantietermijn gaat. De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:
  • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
  • onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • normale slijtage
  • beschadiging door het niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing
 
 
 
 
 
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten. Hierdoor kunnen wij u de nodige functionaliteiten bieden en tevens uw gebruikservaring verbeteren. Als u onze website bezoekt, gaat u akkoord met de cookieverklaring.